5/22/2014

seyyah1906

Can Gürkan kendisini cezaevine götüren Taksi şoförüne yanıt veremedi



Taksi şoförüne yanıt veremediTaksi şoförü faciada yeğenini kaybetti maden sahibinide cezaevine götürmek yine ona düştü kahreden tesadüf acılı amcayı bir kez daha yıktı.


Yönetim Kurulu Başkanı Can Gürkan facia soruşturmasında tutuklanan son isim oldu Jandarma anlaşmalı taksi çağırdı Gürkan'ı cezaevine götürecekti sürücü koltuğunda oturan faciada yaşamını yitiren Uğur Çolak'ın amcasıydı "Can Bey kadere bakın. Yeğenim sizin maden ocağınızda öldü. Ben sizi taşıyorum" Böylesi bir kara kadere Can Gürkan yanıt veremedi başını öne eğdi "Üzgünüm" demekle yetindi "Araca Can Gürkan binince ellerim titredi. Kendime 'Ben bu adamı nasıl taşıyorum?' dedim. Sonra sakinleştim. Kelepçesiz olması beni üzdü." Şakran cezaevine uzanan yol Taksici Mustafa Çolak için hiç bu kadar uzun olmamıştı.

seyyah1906

Blog Hakkında seyyah1906

Güncel Haber videolarından ve değişik kategorilerden oluşturduğumuz video blogumuz

E-posta ile bu Blog'a abone olun :