10/11/2014

seyyah1906

Atalay Ülker'in suikaste uğradığı Bingöl için yazdığı "Baştan Sevdim" Şiiri



Adı Güvenlik ordusunun "Kahramanlar" Listesine yazıldı

Adı Güvenlik ordusunun "Kahramanlar" Listesine yazıldı Terör olaylarından sonra esnafa moral ziyareti yaparken hedef alınan ağır yaralı olarak Ankara'ya getirilen Bingöl Emniyet Müdürü Atalay Ülker'e ve eşine en anlamlı morali ziyaretiyle Davutoğlu verdi.


Fedakar bir eş Yüksel Ülker emniyet müdürü eşi yoğun bakımdayken teröre inat gülen yüzü dik duruşuyla çıktı kameraların karşısına doktorları emniyet müdürü için temkinli konuşurken ailesi dualarıyla hastane kapısında nöbette gülen yüzü yazdığı 350'ye yakın şiiri ve gıpta edilecek bir yaşam öyküsü vardı müdür Ülker'in vatanına sevdasını her fırsatta dizeleriyle anlattı.

Görevim gereği geldim Bingöl'e,
Hizmet düşünüyorum seve seve,
Allah'ım hayırlı uğurlu eyle,
Baştan sevdim ben bu Bingöl ilini.

Atalay Ülker Sekiz kardeşin en büyüğü idi.


Çocukluğu, Gençliği hep yoksullukla geçmişti 14 yaşındayken işci olarak çalıştığı Polis Akademisini tam 30 yaşında dört çocuk babasıyken komiser olarak bitirdi yaşıtlarına göre meslek hayatına geç atılsa da başarıları onu il emniyet müdürlüğüne kadar taşıdı şimdiyse yaşam mücadelesi veriyor

Fatih Portakal'ın PKK'ya teşekkür ettin diyenlere cevabı


Haberin sonunda Fatih Portakal'a PKK'ya teşekkür ettin diye atılan mesaja Portakal şöyle cevap veriyor "Ben çiğ yemedim başım ağrısın benim ne olduğumu ben çok iyi biliyorum O Kastettiğin videoyu izle adam gibi izle ondan sonra beni eleştir orada benim eleştirdiğim iktidarın Türkmenlere sahip çıkmaması idi" dedi.Bahsi geçen haberin videosunu izle

seyyah1906

Blog Hakkında seyyah1906

Güncel Haber videolarından ve değişik kategorilerden oluşturduğumuz video blogumuz

E-posta ile bu Blog'a abone olun :