11/14/2016

seyyah1906

Fatih Portakal'ın Altın Kelebek Ödül Töreninde Olay Yaratan Konuşması


Endişelerimizle Korkularımızla yapıyoruzFOX TV Ana Haber Programını Sunan Fatih Portakal En iyi Erkek Haber sunucusu seçildi Altın Kelebek Ödülünü Sedat Ergin'den alan Fatih Portakal Ödülü Tüm Gazeteciler için almıyorum dedi

Fatih Portakal'ın Altın Kelebek Ödül töreninde yaptığı konuşma Gazetecilik zor bir meslek Günümüz Türkiyesin de çok daha zor bir meslek ama gazeteciliği veya Televizyon haberciliğini doğru olarak yapmak o çok daha zor.

Biz Fox Ailesi olarak Fox'un başındaki yöneticiler olarak Fox Haberin başında Doğan Şentürk olarak buraya gelen arkadaşlarım olarak ve cezaevinde olan arkadaşım Ercan Gün Olarak yüreğimizi ortaya koyarak Nazlı'nın da dediği gibi Her gün bir şeyler yapmaya çalışıyoruz.

Endişelerimizle Korkularımızla yapıyoruz Maalesef


Gerçek Gazeteciler içinEndişelerin ve korkuların bizi esir almasına izin vermiyoruz Yapabildiğimiz müddetçe de en iyi haber bültenini yapmaya devam edeceğiz.

Ben bu ödülü bütün Gazeteciler için almıyorum


Ben bu ödülü bütün Gazeteciler için almıyorum Ben bu ödülü işini layıkıyla yapan Doğru dürüst yapan Adam gibi yapan Gerçek Gazeteciler için alıyorum.

seyyah1906

Blog Hakkında seyyah1906

Güncel Haber videolarından ve değişik kategorilerden oluşturduğumuz video blogumuz

E-posta ile bu Blog'a abone olun :