4/21/2014

seyyah1906

1 Mayıs'ta "Taksim'de olmak istiyorum" demek de yasak



"Taksim'de olmak istiyorum" demek de yasak1 Mayıs'ta "Taksim'de olmak istiyorum" demek de yasak Gezi Parkı merdivenlerinde basın açıklaması yapıp gideceklerdi sonuç böyle oldu itildiler, yerlerde sürüklendiler anlaşıldı ki Taksim'e çıkmak bir yana "Taksim'de olmak istiyorum" demek de yasak 9 kişi gözaltında.


Taksim'de toplanan sendika temsilcileri basın açıklaması yapacaktı 1 Mayıs'ta neden? Taksim'de olmak istediklerini anlatacaklardı Polisle aralarında pazarlık başladı vazgeçmediler geri adım atmayınca müdahale geldi polisten dağılmayan kalabalığa biber gazlı müdahale gecikmedi.

seyyah1906

Blog Hakkında seyyah1906

Güncel Haber videolarından ve değişik kategorilerden oluşturduğumuz video blogumuz

E-posta ile bu Blog'a abone olun :