4/21/2014

seyyah1906

CHP'li Milletvekili Reza Zarrab'tan Malatya için yardım istedi



Malatya için yardım istediCHP'li Milletvekili Reza Zarrab'tan Malatya için yardım istedi Reza Zarrab cari açığın yüzde 15'ini kapattım dedi CHP'li Milletvekilinin diline düştü. Veli Ağbaba kayısıyı anlatırken Reza Zarrab'a gönderme yaptı.


CHP Malatya Milletvekili Veli Ağbaba kuraklığın sonucu bu vahim tabloyu anlatırken Hükümetin cari açığının yüzde 15'ini kapattım diyen Reza Zarrab'tan yardım istemesi gerektiğini söyledi kayısı ticaretinin bu yıl ki tablosuna Reza Zarrab üzerinden dikkat çeken Veli Ağbaba basın toplantısının ardından gazetecilere geçen yıl ki kuru kayısılardan dağıttı

seyyah1906

Blog Hakkında seyyah1906

Güncel Haber videolarından ve değişik kategorilerden oluşturduğumuz video blogumuz

E-posta ile bu Blog'a abone olun :